Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-14, 13:29   #120
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå er jeg skikkelig sur på ED-folka! Etter mye styr fikk jeg endelig igjennom bestillingen min sist søndag. Og siden det ikke stod noe på sidene om begrenset sending satset jeg på å få det innen eller i løpet av onsdag. Men fikk jeg det? Neida!! Og hva er beskjeden når jeg klager på fb-siden deres? At posten har vært sein, og at den sannsynligvis kommer lørdag. Finn to feil! For det første bruker de ikke posten, men postnord. For det andre leverer ikke de lørdager. Ikke nok med at de ikke gidder spore pakka, de lyser med andre ord også! Så mye som vi betaler for dette burde man kunneofrvente bedre service!

Jeg måtte vente i godt over ei uke på en av mine pakker i fjor, og da unnskyldte de seg med at de ikke hadde kontroll over postgangen. Det har de kanskje ikke, men så lenge de har disse som samarbeidspartnere, så har de et ansvar. Det førte til at jeg fikk et opphold i dietten på flere dager Etter flere tlf og mailer fikk jeg omsider pakken min, men noen godtgjørelse fikk jeg jaggu ikke jeg fikk også beskjed underveis om at pakken kom på lørdag, men da jeg møtte på utleveringsstedet på lørdag, fikk jeg beskjed om at de ikke mottok leveranser den dagen.

Jeg burde nok klaget på FB, slik at det hadde blitt "offentlig", hadde kanskje fått en bedre respons da. Kundeservicen til Eurodiet er elendig, men i og med at de er eneste leverandør av disse produktene, er vi jo prisgitt dem.

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat