Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-06, 23:12   #7
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Mine Måltider

Opprinnelig lagt inn av Grethe

Hei, har ikke hilst på deg før. Så flink du er til å notere ned det du spiser og drikker, har nok mye å lære forstår jeg. Meen du skriver veldig lite om hvordan du føler deg på denne kuren/ kostomleggingen, går det bra ?

Hei hei, og takk for at du la merke til måltidsdsagboken min. Jeg føler meg bra og ikke sulten. Det er det som er meningen med SB, at man ikke skal føle seg sulten. Jeg bare blir litt uvel i magen når jeg tar mat hvis det er for lenge siden sist. Jeg er ikke så flink til å spise faste måltider veldig jevnt.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat