Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-08, 21:43   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbolapper

Opprinnelig lagt inn av moreheavygravy, her.

Er det bare hos meg at disse GROR fast i bakepapiret? Må jeg smøre det?
Brukte original oppskrift + linfrø og solsikkefrø
Ellers var de jo ålreite igrunn

Da er det meget godt mulig du har matpapir og ikke bakepapir , har gjort det en gang selv, og da sitter de helt fast, med bakepapir så løsner de så lett som ingenting.

Opprinnelig lagt inn av Trille, her.

Bakte dobbel porsjon av disse i går men synes det smakte litt som omelett? Kanskje ikkje så rart, for det er jo de samme ingrediensene...
Hjelper det på omelettfølelsen å blande inn kruskakli og div frø?
Lurte også på å ha litt soya i neste gang, og kanskje redusere med et egg eller to på dobbel oppskrif?

Er det noen som har tilpasninger som reduserer egge-smaken så tar jeg gjerne i mot

Som jeg har skrevet her før, så har jeg i linfrø og solsikkefrø (to ss av hver), og jeg synes ikke det smaker mye egg av det. MEN jeg har på VELDIG mye pålegg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat