Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-10, 18:17   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For lite fett?

Opprinnelig lagt inn av Kisser, her.

Heisann alle, jeg er også ny her og sliter med å få i meg nok fett :-( Da jeg ikke bryr meg om rømme, creme fraiche, kesam og youghert sliter jeg med å finne andre ting. Bryr meg heller ikke om advokado og tomater dessverre. Er veldig mottakelig for tips på andre ting som kan gi meg det fett jeg trenger. Har holdt på siden 10/2 og vet ikke om jeg har kommet i ketose, hat stikks som viste i dag ca 14.00 at jeg hadde en ph på 6,0 (dette er ikke ketolyse stikksene men noe jeg fikk som skulle gjøre samme indikasjon) Men hva skal ph verdien være ?? og har denne noe å si?? Ellers er dette et flott forum og jeg venter i spenning på tilbakemelding :-)

Velkommen hit!
DEt er bare fint du ikke liker tomater, de kan stoppe vektnedgang for noen. Yoghurt spiser vi heller ikke på ketogen kost!
Her er en fin tråd om fett!

Vet ikke hva slags stiks du har fått tak i. De viser ikke bare pH, vel? De skal måle ketoner, pH har ikke noe med ketoner å gjør i denne sammenhengen i hvert fall!
De stiksene jeg kjøper på apoteket heter Keto- diabur 5000.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat