Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-14, 20:07   #17
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: For MYE vitamintilskudd?

Som jeg skrev tidligere så skjønner jeg veldig godt tilskudd når det er behov for det.
Noe så enkelt som å drikke vann med sitronskiver i kan også lindre kramper, men anbefalingene går rett på massive doser magnesium.
Det jeg er undrende til er at det anbefales kosttilskudd til alle uansett om man har behov for det eller ikke.
Jeg savner rett og slett litt fornuft i det. Har man for eksempel ikke nyrer i topp funksjon, så bør man være forsiktig med slike tilskudd hvis man ikke vet hva man gjør.
Vitaminer og mineraler er etterhvert blitt big business nettopp fordi vi kjøper og kjøper, uansett om vi har behov eller ikke.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat