Tråd: Melk
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-04, 17:26   #17
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sitat:

Melk den perfekte drikk - for kalver

Sitat:

Christian Paaske, November 29th, 2002



Det blir liksom litt feil å diskutere melk med en meierist...

Artikkelen jeg kopierte inn er skrevet av Kristian Paaske fra www.yogasenteret.no . Jeg står ikke for fakta i den, men det var den jeg fant... Og den støtter jo mitt syn.

Jeg er helt sikkert på at du fra ditt faglige ståsted opplever den som unøyaktig og kansje unyansert. Men sånn vil det liksom alltid være. Der vil alltid være unøyaktigheter i all forskning på mennesker... Vi er så mange faktorer at vi aldri vil kunne bli gardert 100% i en studie...

Et solid flertall av menneskene her på kloden tåler ikke melk, det synes jeg sier sitt om hvor stor posisjon melk skal ha i et sunt balansert kosthold...

(Og det er faktisk vi som drikker mye melk som har osteporose(beinskjørhet) som et folkehelseproblem)

--

Min mening!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat