Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 00:12   #16
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberpratetråden

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nå skulle jeg gjerne likt å hatt en vekt, for er forferdelig nysgjerrig på hvor mye vann jeg har gått opp... Er i New York og her har det vært over 30 grader og kjempehøy luftfuktighet hver dag, så har est ut som noe annet rart...

Men har hatt en veldig fin tur så langt. Har vært rundt og tråkka og på to musicaler. Den tredje står for tur i kveld.
Jeg bare ELSKER denne byen! Man kan føle pulsen, liksom. Var her i mars og da forelska oss sånn at måtte tilbake nå. Men får nyte det, for pengebeholdningen sier at det blir leeeeeeenge til neste gang.

Vi har foresten ikke lås på kofferten i det hele tatt. De blir jo ofte åpnet av vakter etter check in og vi passer jo på dem hele tida ellers, så det går bra.

Åh, 30 grader <3 Her er det rundtom 12-14 grader og pissregn og vind! Synd at du "eser ut" da, er litt kjedelig når man er på ferie. Har sååå lyst til NY, men det får bli en gang vi har råd Akkurat nå er jeg nervøs for årets første prøve som er i morgen, det er attpåtil et arbeidskrav som må beståes for å kunne gå ut i praksis.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat