Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 10:10   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slowcooker /crock-pot

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg, for jeg er litt usikker på om det egentlig er noe enklere enn en gryte. Bortsett fra at den ikke trenger å røres rundt i da. Ingrediensene må jo oppi uansett

Jeg ser ikke poenget med slike hipster-dingser (jada jeg har fått kritikk for å kalle det det her inne før, man jeg vil fortsatt påstå at dette produktet er i overkant representert i polerte løkka-hjem )

Vi har en svær fårikalgryte og to mindre gryter (8 og 10l) og de funker helt fint. Har en leirgryte også, men den brukes sjelden siden den tar mindre enn grytene gjør. Har heller ikke noe problem med å la de stå på 1 på ovnene mens vi er på jobb, men som oftest koker vi over natta også trenger man bare varme opp når man kommer hjem.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat