Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-09, 16:40   #50
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

Opprinnelig lagt inn av Eltaak, her.

Hvorfor står det på praktisk talt alle oster som Jarlsberg, Græddeos, Norvegia etc etc.. at det er 0 karb pr 100gr. Betyr det at vi ikke kan stole på noen form for matvarer? At alle innholdsfortegnelser kan ha feil? Nå ble det vannskelig!

Det er ikke dét det handler om. Det er riktig at det ikke er særlig kh å snakke om i ost (alt under 0,5 gram er det ikke plikt å opplyse om), men melkeproteinet i kumelk som kan hemme vektnedgangen. Med den begrensede mengden man spiser av det på induksjonen, så vil man kunne eventuelt kunne eliminere det som en partystopper senere.
Jeg har kasein-intoleranse, og spiser jeg meieriprodukter som ost, fløte og rømme, så stopper vektnedgangen opp fullstendig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat