Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 16:08   #52
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av RainAngel, her.

Skal vi ha en fast veiedag for oss alle sammen her? Eller har folk begynt på så forskjellige dager at det ikke har noen hensikt?

Jeg veier meg hvertfall om mandagene, siden jeg begynte på en mandag.
Gleder meg fælt til neste mandag nå, spennende å se om det har vært noen resultater første uka

Men jeg sjekka med stix i går kveld, så allerede etter 14 timer var jeg i ketose Tar det som et godt tegn!

To ting plager meg litt: jeg røyker og har forferdelig røykesmak i munnen hele dagen, så jeg må på apoteket og kjøpe sånne karbofrie drops snarest mulig! (vennligst ikke kommenter: 'slutt å røyke'... en ting av gangen her )
Og så tisser jeg HELE tida Men jeg drikker jo store mengder vann da, så det er jo naturlig. Bare lit plagsomt å måtte gå på do hver halvtime liksom hehe.

Noen andre med nybegynnerplager eller ting som er litt iriterende?

Nei, ikke nå lenger. Men hadde du spurt meg i forrige uke så hadde jo nok kunne skrevet side opp og side ned.

Det som irriterte meg mest var at jeg ikke fikk trent skikkelig, ble raskt kvalm og uvel og hadde nærsyncoper under trening. Men det har heldigvis gått seg til nå. Har hatt ei bra økt idag.

Og det med dogåinga kjenner jeg og til, de første dagene hadde jeg følelsen av at jeg satt på do stort sett hele tiden. Nå har det roet seg litt + at jeg sikkert har blitt vant med det.

Jeg veier meg også på mandager.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat