Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-07, 18:54   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Regne ut karboinnhold

Opprinnelig lagt inn av luna5, her.

Eg e heilt ny og lurer på dette her. Må ein altså drive å vege all maten ein skal spise for å ha kontroll. Gjer de dette, eller prøver de berre å ete mat som ein veit inneheld lite karbo?

Tror nok de fleste her veier og måler i starten. Men de fleste følger en bestemt kostholdsfilosofi som sier hvor mye du skal ha av diverse.

Råder deg til å starte med å veie og føre opp hvor mye karber du får i deg, lærer fort hvor mye de forskjellige er og hvor mye du skal ha.
Det er veldig fort gjort å enten spise for lite eller for mye hvis man ikke lærer dette ordentlig fra starten.

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat