Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-15, 12:10   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nice.... Med den starten og rett på trening hadde jeg gått i bakken etter ti min. Får håpe ingen av dem er insulinresistente eller har rekativt blodsukker. Men, det bllir det vel god tv av.

Men spiser alle det samme? På den amerikanskje hadde de vel hvertfall en runde hvor pt'ene bestemte litt mer retningen på sitt eget lag ift kosten?

De har sikkert litt valgmuligheter vil jeg tro, men måtte ligge på 1000-1100 kcal om dagen. Det er ca. 4-500 kcal mindre enn det jeg spiser og jeg veier nesten 1/3 av de største der! Synes ikke det høres noe særlig ut det der altså...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat