Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 19:32   #345
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LGT, her.

Fysj, veiedag i dag og ikke et eneste gram ned i vekt!! Stand by fra forrige uke. Dvs. 2, 4 kilo på 4 uker!! Innrømmer at motivasjonen forsvinner litt. Legger alt jeg spiser inn på diett.no og ligger da greit an ift. karbo OG kalorier. Kan det ha noe betydning at jeg ikke har så mange kilo som skal av? Dvs. at i følge BMI så er jeg "normalvektig" men ønsker allikevel ned totalt 7 kilo. Hører ofte at jo mer man skal ta av, jo fortere går det. Skjønner ikke helt den der, jeg....:/ Men; Ser at kroppen forandrer seg, og føler meg alt i alt bedre, spesielt at jeg slipper å gå rundt med en oppblåst ballong på magen hele dagen! Trenger motivasjon!!!!

Som det står i boka "Dette er kuren for deg som vil ned 10kg eller mer"
Og uansett hvilken slankemetode man bruker er alltid de siste kiloene de hardeste, og 7 kilo vil gå under "de siste kiloene". Men selvsagt vil det gå nedover om du fortsetter, kanskje mer trening(ikke bare gåturer) vil sette fart på det.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat