Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 13:20   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Karber som teller og karber som ikke teller

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Det er en måte å svare på for mange her inne, som gjør at man vegrer seg for å skrive. Ikke sikkert det er bevisst, men veldig mange brukere av forumet har en ganske så nedlatende måte å snakke til folk på.

Nå blir dette langt på sidelinja, men synes du helt seriøst at Nellie og/eller jeg gikk over streken her? Har vært aktiv bruker her i snart 2 år, har definitivt ikke merket noe til "mange brukere av forumet har en ganske så nedlatende måte å snakke til folk på." Tvertimot!

Å si at alle sukkeralkoholer kan trekkes fra er feil, det ble vedkommende gjort oppmerksom på på en ryddig måte.

(enda mer på sidelinja, kjenner jeg blir noget oppgitt over mengden ømme tær her for tiden, det er uhyre sjeldent det er person det går på, men sak, altså lavkarbokosthold. Hvorfor skal man da ta ting så himmla personlig?? )

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat