Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-05, 20:14   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dødsgod sjokoladekake med to sorter nøtter

Denne har jeg laga i dag..... Den SER veldig bra ut. Helt jevn og fin. Den ble muligens litt brent, for jeg hadde glemt å skru på timeren på ovnen. Litt mørk oppå, men håper ikke den er ødelagt. Skal bli spennende å se og smake i morgen når jeg serverer den til gjestene mine. Pisker krem til meg selv og serverer med vaniljeis til de andre...... laget bringebær/jordbærsaus for ikke så lenge siden. Frøs ned. Nå tar jeg oppp glasset så det er tint til i morgen .....

Jeg har lagd Karen B's New York Style Cheesecake også. Den står i ovnen nå......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat