Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-05, 22:30   #19
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Dødsgod sjokoladekake med to sorter nøtter

Opprinnelig lagt inn av Nille

Denne har jeg laga i dag..... Den SER veldig bra ut. Helt jevn og fin. Den ble muligens litt brent, for jeg hadde glemt å skru på timeren på ovnen. Litt mørk oppå, men håper ikke den er ødelagt. Skal bli spennende å se og smake i morgen når jeg serverer den til gjestene mine. Pisker krem til meg selv og serverer med vaniljeis til de andre...... laget bringebær/jordbærsaus for ikke så lenge siden. Frøs ned. Nå tar jeg oppp glasset så det er tint til i morgen .....

Jeg har lagd Karen B's New York Style Cheesecake også. Den står i ovnen nå......


åh nå ble jeg inspirert her , hvor mange kakestykker blir det ?? og hvor mange karber per stk ... *mase mase*

kos deg med gjestene dine !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat