Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 09:07   #184
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

kjenner jeg trenger motivasjon.. er blitt helt slapp på å bake å lage ting.. men vil lage nå, satt på nett her å tråla, funnet lavkarbo loff, kanelsnurrene du linket, å diverse..
jeg er nemlig dritt lei av egg vær enbeste morra. har hatt egg til frokost vær dag i 8 uker nå.. fysj..
å så er jeg inni en periode jeg savner big one, rundstykker, pomes frites hamburgerbrøs osv.. vet det meste kan bakes lav karbo style, men smaker ikke likt..
er bare så slitsomt å være lei av egg, sammtidig som man er tiltaksløs.. mister skikkelig motivasjonen merker jeg..
ååå.. spesielt npr vekta har vist 2 sifret å så viser den 3 sifret igjen.. åååå..
noen gode ord til meg?

Kjenner at jeg er litt lei egg også. Har den siste tiden laget Nannah's supergode knekkebrød. Er utrolig enkle å lage, og ikke minst kjempegode og mettende. Elles har jeg begynt å lage smørgrøt/fløtegrøt (tror det er det samme), og den metter enormt. Har faktisk to måltider av den. Alle blir lei når en skal spise det samme hele tiden, og en velger seg ut noen favoritter, men tror det er viktig å variere litt. Finne andre alternativer.
Ikke gi opp da. Heier på deg

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat