Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 11:52   #25
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Dødsgod sjokoladekake med to sorter nøtter

Opprinnelig lagt inn av Nille

Som sagt bakte jeg denne i går. Den ble dessverre litt brent. MIN skyld, - men i MIN ovn er nok 190 grader litt mye (termostaten er ikke helt pålitelig). Men den ble nå spist. Serverte med jubileums vanilje is. Piska krem (med søtstoff og utskrap fra 1/2 vamiljestang). I tillegg hadde jeg jordbær/bringebærsaus med litt søtstoff + blanding av bringebær & blåbær litt rørte - til ostekaka, men det smakte godt til sjokoladekaka også.

Etterpå skar jeg av topp, bunn og kanten rundt kaka. DA ble det en helt annen smak - og sønnen ville ha med seg resten hjem. Han fikk halvparten.

Neste gang skal jeg bake den på max 175 grader. Ca. 1 time, men skal følge med hele tiden - og ikke bruke klokkehukommelsen...

åh så bra at du gir oss raport !! kan man fryse denne kaken ?? også lurer jeg selfølgelig på nærings innholdet ... *mase mase*

Ha en fantastisk søndag nille !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat