Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 14:58   #12617
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå har jeg laaaaaaaaaangt hår. KJEMPELANGT! Oppdaget i går at det rekker helt ned til korsryggen. Også er det tjukt.. Og ødelagt

Har kura det endel med Joico de siste par ukene og det har hjulpet masse, men nå er det tomt. Tror Joico er proteinkur?

Er det liksom proteinkur man skal gå for på vinterødelagt hår, eller er det fuktighet, eller en blanding eller?

Du kan jo spørre en frisør om vedkommende kan kikke på det, om det er protein eller fuktighet du trenger. Du kjenner vel selv om det er tørt, forsåvidt. Nå vet jeg ikke hvilken joico-kur du har brukt, men jeg brukte en gang i tiden en derfra som både var for fuktighet og protein. Sjekk den ut på nettet om du ikke har flaska lenger.
Eller anbefaler jeg på det varmeste å kure håret med kokosolje! Ellers synes jeg proteinkuren fra Loreal profesjonell, den naturserien er bra, der får du både fukt og proteiner. Men aller aller best, synes jeg, er Redken cat proteinkur samt Redken Extreme antisnap. Lifesavers!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥