Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 18:14   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking...

Jeg synes du spiser utrolig mye protein, det må jeg bare nevne. 50 % er over det dobbelte av hva både staten og den jevne lavkarbofilosofi fordrer, og jeg ville nok personlig ha kuttet ned på det til fordel for mer fett. Med mindre du trener på toppidrettsnivå. Oss "vanlige dødelige" trenger som regel ikke stort mer enn 1-1,5 gram protein pr kilo normalvekt.

Jeg har inntrykket av at det er, som tidligere sagt, forskjellige kriterier når det kommer til kosmetisk kirurgi støttet av staten, men du nevner at det klør. Lapper huden over såpass mye at du blir klam og får utslett og sånn? Det kan veie noe. Vi har fritt sykehusvalg her i landet, så jeg ville tatt turen til legen og høre, jeg. Ikke legg bånd på deg i forhold til plager, i alle fall.

Og forøvrig -gratulerer SÅ mye med førti kilo vektnedgang, for ikke å snakke om å ha holdt vekta så lenge i ettertid! Det er en bragd, altså!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat