Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 21:12   #75
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bodyrock 30 day challenge

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

No shit?!? Noen burde jo gi dama mat! Når du er så skinny, så betyr det kun 2 ting, enten har/har hatt/eller er på vei mot en alvorlig spiseforstyrrelse, eller så er hun i konkurransemodus og er "nydeffet". Jeg håper på det siste!

Hun var godt skrapa ja. Om hun er spiseforstyrret så er det godt gjort å fremstå så sterk og vital - eller?


Jeg har kommet så langt at jeg har sett inntroen og satt meg inn i hvordan øvelsene skal gjennomføres. Starter i morgen. I dag gikk jeg tur i halvannen time og følte ikke for å sette igang med noe mer, vel hjemme igjen. Det ble en runde med qi-gong i stedet... godt for å løse opp i stiv nakke/skuldre.

Skulle visst hatt en intervall-timer også ser jeg.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat