Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-09, 13:10   #13
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva slags musikk hører dere på?

Åååhh.. vanskelig spørsmål. Jeg elsker musikk og har en ganske eklektisk musikksmak tror jeg...

Jeg er veldig glad i soul. Både klassisk og moderne soul, gjerne litt funky soul. Hører mye på Motown, Jarle Bernhoft, Jamie Lidell, Stevie Wonder, Stephen Simmonds, Marvin Gaye, Aretha Franklin, India.Arie...

Jazz, blues, rock, pop, klassisk, funk, chill-out, latino, RnB, Indie, electronica, singer song writer, grunge...

Jan Johanson, Prince, Lauryn Hill, Tom Waits, Davis Sylvian, Ray Charles, Manu Chao, Morphine, Lester, Nina Simone, The Brand New Heavies, Leonard Cohen, Lenny Kravitz, John Martyn, datarock, Raphael Saadiq, Mickael Jackson, Putumayo, Esbjörn Svensson Trio, BigBang, Buena Vista Social Club, Billy Joel, Bebo Valdes & Diego Cigala, Jan Garbarek, Justin Timberlake, Silje Nergaard, Madrugada, David Bowie, soundgarden, mozart...

Også kommer det en heeel masse deilig musikk fra midtøsten, afrika og latin-amerika.... Vet ikke hvor jeg skal stoppe... Har godt over 2000 artister inne på iTunes.

Jeg tror jeg kan finne noe å like innenfor stort sett alle genre. Jeg kan bare komme på danseband som den eneste genren jeg holder meg langt unna. Men altså, alle former for soul er alltid det jeg hører aller mest på.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat