Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 12:23   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ære være deg Gerd, for du er stortsett en av de få ketosepersonen her, som alltid klarer å gi reflekterte svar og ikke bare ketosepropaganda.


Takk for det

Men det som er snakk om i eksermpelet her har jo ikke bare med forskjellige dietter å gjøre, men råd som går også på det mentale, det å endre tankegang blandt anna pga. store/sterke avhengigheter.

For se bare på deg og meg. Vi har to vidt forskjellige dietter, og vi trives med det, kroppene har det bra. Og resultater, ja det har vi fått

Det er jo mange veier til Rom, og det viktigste er at man finner sin måte å redusere vekta på, som man trives med
Og både du og jeg gir råd utfra retningen vi følger, til de som følger tilsvarende retning

Det er slik det skal være, mener jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat