Tråd: Avocado-is
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 15:17   #21
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Avocado-is

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne jeg. Lurer på om denne isen ble slik hard hjemmelaget is gjerne blir?
Jeg laget akkurat en helt fantastisk sjokoladepudding av 1avokado, 2ss kakao 2ts tagatesse og vaniljepulver. Og da kom jeg til å tenke på denne isen din. Kunne jo bli god sjokoladeis.

Ha!


Jeg har blitt en del mer begeistret for avocado siden jeg postet denne. Nå lager jeg samme type sjokoladepudding som deg, og tror at den i seg selv sikkert gjør seg bra som is, også uten ekstra kokosmelk eller annen væske.


Såvidt jeg kan huske så ble dette i ispinneform faktisk kremete, men trengte litt mer tid på å mykne opp enn ordinær fløteiskrem.


Har planlagt å prøve å lage avocadobasert iskrem i ismaskinen også. Skal rapportere.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat