Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-10, 17:02   #3
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Hei der, jeg starter opp i dag, etter å ha surfet masse på nettet om lavkarbo og lchf de siste dagene.

Startvekt 78,5 kg, første delmål 70, andre delmål 65 kg. BMI'en tør jeg ikke tenke på (høy - mye rundt magen).

Jeg har funnet masse inspirerende info og oppskrifter her på lavkarbo.no, i tillegg har jeg bestilt Skaldemans kokebok på nettet, og bl a Best uten brød og noen andre fra biblioteket. Som nybegynner så vet jeg ikke helt enda hvilken hvilken vei jeg skal legge meg på, jeg må lære litt mer og se hva som fungerer for meg.

Jeg gremmes over alt ølet jeg har helt i meg i sommer. Men det ser jo ut til at man godt kan nyte litt vin eller en drink på lavkarbodiett, heldigvis.

Nå bærer det til butikken for å handle inn "riktige" matvarer, det er jo masse godt man kan lage med god samvittighet. Har fulgt Fedon Linbergs råd i perioder tidligere, og det har virket, men det blir for mye slurv med matlagning i mitt tilfelle, så nå skal jeg jobbe for å komme inn i gode vaner, og bruke tid på å lage ordentlig mat hjemme.


Sist redigert av annex : 12-07-10 kl 02:42.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat