Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-11, 22:31   #69
Millemini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 13
Millemini er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det å spise noe viktigere enn det sosiale? I min vennekrets er det stadig noen som ikke spiser om vi treffes ute for å spise, enten det er pga pengemangel, at de nettope har spist eller andre grunner. Ingen gidder henge seg opp i det, det viktigste er jo å treffes og finne på noe, nettop for å IKKE bli sittende hjemme alene. I dag er alt for mye både soslait og kos forbundet med mat, så det er jo en kjempe fin anledning til å jobbe med hodet.

Det er vel forsåvidt ikke det, det er nok noe jeg må jobbe litt med:-) Men å sitte på cafe/pub med et glass vann er veldig fremmed for meg, så det må nok bearbeides litt.

I dag har jeg faktisk spist en kyllingfilet med broccoli og blomkål til og jeg føler meg mye bedre! Resten av dagen har jeg klart å holde meg til EasyLife suppene, men det var utrolig godt å få avveksling i smaken! Tror kanskje løsningen for meg er å spise litt kylling, egg etc. innimellom for å få avveksling. Har lånt noen bøker om lavkarbo på biblioteket i dag, blant annet Ketolysekuren av Torkil Andersen og et par bøker av Skaldeman for å lese meg opp litt. Jeg kan for lite om emnet, så skal bli interessant å sette seg mer inn i det.

__________________
Millemini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife/Ketolyse Svar med sitat