Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 10:25   #14
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketostix og Fløte

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Hei! Ser tråden er gammel,men må spørre om noe.
2 egg til frokost, 120 g karbonader til lusj, 100 g Elg med 30 g champingjong med 80g fløte og 100 g brockoly. Er jeg da helt ute å kjøre? Synes dette er Kjempevanskelig jeg!

Det spørs hva du mener med "helt ute å kjøre".
Du har "egen" filosofi i boksen og har ikke sagt noe om hvor mange karber du har planer om å ligge på ila en dag.
I forhold til ketolyse, spiser du for lite grønnsaker og karbonader er halvfabrikata (hvis det ikke er hjemmelagde, da). Alt for lite fett er det også.
Totalt karber er vel på ca 6 gram (pluss karbonadene), så det er også veldig lite.
Skaldemann har lite grønnsaker, men også her ligger du for lavt når det gjelder fett.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat