Tråd: Dørstokkmila
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 20:26   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dørstokkmila

Vi har ørtogfjørti treningsapparater hjemme, men det var først da jeg fikk tredemølla i hus at jeg begynte bevege kroppen!

Ellipsemaskina funket ikke for meg, jeg klarte knapt ett minutt. Romaskina er grei nok, men ikke det jeg liker best. Zumba og wii er morsom adspredelse, men ikke det som gir meg psykisk velvære etter en økt. Derfor ble tredemølla en velsignelse da den kom i hus. Jeg kjøpte ei skikkelig ei fra gmax. Jeg bruker den hver dag. Det som jeg liker at jeg er hjemme TVERT når jeg blir sliten.

Du klarer dørstokkmila. Jeg går bare tre km hver dag, men det er en økning på 100% og vel så det.

Du kommer deg over kneika!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat