Tråd: Sukrin?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 17:53   #19
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Sukrin?

Dette hadde jeg liggende på datan min sammen med linken til sukrin. Men når jeg nå går inn på siden så finner jeg ikke akkurat dette. Jeg legger det i alle fall ut, men før dette er bekreftet så får det bare være veilledende.

Naturlig søtningsstoff uten kalorier - SUKRIN
Det har vært mye fokus på den skadelige virkningen av sukker de siste årene. Så mange som 85 % av befolkningen er opptatt av å begrense sitt sukkerinntak. Samtidig er mange skeptiske til de kunstige søtningsmidlene. Nå trenger du ikke å bekymre deg lenger!

Sukrin gir deg den ekte smaken av sukker uten ulempene, og er i tillegg 100% naturlig. Det inneholder nesten ikke kalorier (maks 0,2 kalorier per gram). Det ser ut som sukker, oppfører seg som sukker - og smaker som sukker. Det kan erstatte sukker i de fleste sammenhenger.

Sukrin har vært brukt i matvarer i Japan og USA i en rekke år. Vi kan nå tilby denne naturlige sukkererstatningen til forbrukere i Norge.

Sukrin er et 100% naturlig produkt, basert på sukkeralkoholet Erythritol. Erythritol finnes naturlig i bl.a. pærer, meloner og sopp, og har således blitt spist av oss mennesker i lang tid.

Næringsinnhold _____per teskje (5 g)_____ per 100 g
Energi________________1 kcal____________20 kcal
Protein________________ 0 g_____________ 0 g
Karbohydrater totalt_____ 5 g___________ 100 g
- herav sukker__________ 0 g______________0 g
- herav sukkeralkoholer___ 5 g___________ 100 g
Fett___________________0 g______________ 0 g


Karbohydratinnhold pr dl søtningsstoff (tilsvarende 100 gr sukker);

_________________Sukrin______Splenda____
Energi____________20 kcal_____48 kcal____
Karbohydrat_______5 gr________12 gr.______
Innhold___________Erythritol___Sucralose.__

http://www.sukrin.no/index.html

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat