Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 14:23   #35
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du erfaring med overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Var det på Senter for sykelig overvekt i Tønsberg hun ble utredet? De har nemlig en leder som er mildt sagt inkompetent i faget sitt. Han heter Jøran Hjelmesæth og i "Debatten" på NRK den 3. februar i år hevdet han at:

"Diabetespasienter tåler ikke sukker dårligere enn andre..."

Han henviste videre til at "nesten alle andre forskere i hele verden mente det samme som ham". Det er leit at slike mennesker sitter i sentrale posisjoner i offentlig helsevesen.


-

Yepp, thats the man! Hun var jevnlig der, bla hos ham, i nesten 4 år før hun ble operert. Hjalp veldig med de turene dit liksom Godt å vite at det er slike som skal råde og veilede barna våre...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Føler med deg!!
Jeg ble den slanke ungen hjemme, mens lillebroren min som fikk samme kostholdet som meg ble den barnetykke som også er blitt operert.
Jeg ble tykk etter to barnefødsler.

Jeg regner med at hun er sjekket for Cushing syndrom??

Om den var til meg sier jeg tusen takk, Kanutten!

(Så at jeg har fått 2 "røde prikker" for en uttalelse jeg har hatt her i tråden, må passe på å be Titti om unnskyldning for en undøvendig formulert utalelse.. Jeg blir desverre litt for engasjert når det blir snakk om barns kosthold, men lover å skjerpe meg i fremtiden!)

Hun er utredet for Cushings også, jeg ble tipset om det fra en venn og fikk henne utredet
Men, ikke noe galt er funnet, så hun er frisk som en fisk

Vi får krysse fingrene for at fordelene med lavkarbo sprer om seg så flere foreldre vet det finnes et alternativ til statens kostholdsråd!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat