Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 13:00   #5
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: Hjelp!! Trenger tips til veien videre

Ok - nå har jeg prøvd å "fase sakte ut" fra ketolysekuren den siste uken, men kjenner jeg synes det er vanskelig å begynne å spise "fy- sakene" igjen (og da tenker jeg ikke på godterier, men normal sunn mat som ikke nødvendigvis er ketosemat). Spiser litt mer grønnsaker og prøver meg på litt rugbrød (1/2 skive) til lunsj med cottage cheese, skinke og grønt og er faktisk fortsatt i ketose! Er lissom blitt litt redd for å komme ut av den. Har blitt helt hekta (kanskje i litt negativ forstand??) og er fortsatt supermotivert, for det føles bare SÅ godt å ha kommet (nesten) i mål. Så lurer på om jeg bør fortsette bittelitt til for å få ned de siste 2 kg, eller om jeg skal tvinge meg helt ut av ketosen og gjøre det på lavkarbovis? Ser for meg at kostholdet mitt framover blir ganske så likt som det har vært den siste mnd og at jeg da kommer til å gå "inn og ut" av ketose. Er det egentlig sunt? Hmm, ble kanskje litt rotete det her, men spørsmålet er egentlig om det er best å si meg ferdig med ketolyse nå og prøve å bli "normal" igjen, eller om jeg skal gå "inn og ut" en periode til på vei mot labkarbokosthold?

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat