Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 10:50   #20
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Feilen oppdaget

Sitat:

så var det den eneste måten å få vekta ned igjen på, var å kutte ut alle meieriprodukter utenom smør.

Grattis Photobscura!

Det skal sies at jeg nå spiser tilnærmet normalkost nå.
Men:
Siden jeg ble ferdigslanket ble jeg diagnostisert med melkeallergi, og du verden så lett det er å holde vekta uten melk! Nesten all digg som vanlige folk spiser er det melk i. Det er også som om kroppen min også brenner maten (og karbo) helt annerledes uten melk. Det er IKKE slik at jeg spiser svært magert eller lite. Har bare en ekstra grunn til å si nei til kake eller sjokolade. Takk og pris for seigemenner...

Det endte så vidt at jeg har begynt å legge inn saltchips et par ganger i uka så jeg ikke går ned for mye...

Ellers vil jeg slå et slag for virgin cocosa fra helsekosten. En flott måte å få i seg fett på. Førende er det og, greit om man ikke får i seg noe fiber andre steder fra.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat