Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 20:58   #1
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Dessa siste kiloa ...

Ja, hvordan klarer man kvitte seg med de siste kiloene?

Har gått ned 12 kg etter jul, og har holdt meg under de magiske 80 kilo et par måneder, og er fornøyd med det, ettersom jeg har kjøpt hus, begynt i ny jobb, og rredusert treningsinnsatsen kraftig på grunn av tidsmangel...

Men, kosten har jeg holdt meg bra til, og enn kanskje ikke helt i ketose til enhver tid. Ikke dårlig samvittighet for det

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt 4-5-6 kilo til? Det er kun for min egen del jeg vil ned noen kilo til, og jeg presser meg gjerne litt ekstra for å få det til. Problemet er bare at jeg er matlei, som i forrige runde, da jeg gikk ned 27 kg, men noen av dem kom på igjen etter et tøft år på alle områder. Jeg hadde håpet å komme meg ned til 73 kg, da er jeg mer enn tynn nok, men som sist stopper det seg opp litt under 80 kg....

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat