Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-04, 19:48   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Denne studien er allerede MEGET omdiskutert. Hovedsaklig fordi forsøk er gjort på mus - de er planteetere, - ikke kjøttetere. OG fordi embryoene er implantert i musene - de har ikke engang fått prøve å bli gravide... Dessuten inneholder studien også faktafeil om Atkinsdietten. Noe en seriøs studie burde holde orden på før de offentliggjør resultater med brask og bram !

Fedon har også kommentert studien og sier at resultatet faller på sin egen urimelighet...

Dette her gidder jeg ikke engang å irritere meg over.....

Helt utrolig... nei jeg VIL ikke irritere meg over det, men jeg gjør det. Fordi dette skaper enda mer tvil hos usikre Atkins brukere (ferske, usikre), og enda mer "argumenter" hos dem som allerede er imot Atkins. Jeg blir vanvittig irritert.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat