Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-04, 20:57   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Som Iset sier; det er jo slik mennesket har spist i hundre tusener av år (jeg er ikke sikker på når mennesket ble skapt men, det er kanskje ingen som vet ihvertfall ikke helt nøyaktig). Hvordan kan det være farlig, da har ihvertfall ikke vi vært her i dag. Vi er skapt for å spise det som naturen gir oss, som kjøtt, grønnsaker, rotvekster og mere hva jorden har skapt for oss, for at vi skal fungere og overleve og føre menneskeheten videre. Da må jo være det som er det sunneste å spise for oss. Alt kroppen trenger kan naturen by på, og vi blir friske, sunne og slanke. Ordet slank skal jeg ikke si så mye om, jeg jobber med saken
Og hva med alle dyrene som lever i naturen. Er de usunne og er i fare for å få kreft, åreforkalkning, beinskjørhet og mere til fordi de (fleste) spiser andre dyr? Nei, jeg tror ikke det.
Hva med overvektproblemet hos dyrene i skogen. Det er ingen! Hvem har sett en overvektig løve med helseproblemer som lever i naturen? Ikke jeg ihvertfall.
Ellers må jeg si at jeg har mistet troen på alle forskerne for lenge siden. Særlig de som er imot Atkins. De er veldig flinke til å konkludere forskningsresultatene med deres egen personlige negative mening om Atkins eller blitt betalt av noen som er imot denne type kosthold. Nei, disse forskerne tar jeg ikke seriøst.
Forskere er som luft for meg.

Hilsen en engasjert donjuanwannabe


Sist redigert av donjuanwannabe : 30-06-04 kl 21:41.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat