Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-06, 19:58   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins' diett - farlig eller genial?

Ehhhh..... det er snart to år siden jeg så det programmet. Jeg husker ikke engang hva som ble sagt der i forhold til andre program jeg har sett.

Men det jeg husker er at det ble sagt at man bare spiste egg & bacon & smult (!) på Atkins, null karber, ikke noe særlig grønnsaker og at man ikke behøvde trene. Det var vel det mest graverende.

Flere undersøkelser og forskningsrapporter har vist at det ER fettet som øker forbrenningen og ikke proteinet. Det ER fettet man blir mett av. Og det er det ikke bare Atkins som har funnet ut av, men de fleste som driver med lavkarbo kost. Man behøver normalt ikke telle kalorier på Atkins, ketolyse, OE eller Skaldeman. Alle er fett+ filosofier .

....husker ikke mer jeg....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat