Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-05, 22:49   #26
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

Faktisk så står det også i den norske utgaven at trening er viktig for resultatet. Men det finnes faktisk noen som er så handkappet at de ikke får til å trene noe eller har ett handicap som gjør at trening gjør vondt. Jeg kjenner faktisk personer som blir svært såret av uttalelser om at alle kan trimme.
Det er faktisk mulig å følge atkins med godt resultat uten å trimme men resultatet blir bedre om en trimmer.

Jeg liker ikke at Nille driver å kritiserer boka mi. Boka virket svært bra for meg. Jeg fikk både mye motivasjon, og den informasjon jeg trengte for å utføre dietten. -29Kg over tre år.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat