Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-12, 20:34   #109
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja fy og fy, det kan du være glad for! Det er fryktelig helseskadelig og du kan også bli i god form av det.
Tenk også på alle skadene du kunne fått, for ikke snakke om all den unødvendige tiden du kaster bort på å gjøre skadelige ting

Idrett fører aldri noe godt med seg, bare se på tragedien på Heysel Stadium, der døde det fryktelig mange fotballfans.

Haha. Vel, manglende interesse hjelper jo også på. Heldigvis finnes det mange nyanser av mellomtingen. Ærlig talt hørtes det der bare helt vanvittig slitsomt ut!

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

for roller derby er ikke idrett... he he

Nå, de ble så blodseriøse at jeg droppa det. Rett etter jeg starta opp så ble jeg operert, og klarte nesten ikke å stå oppreist på en måned. Har sagt at de kan tenke på å starte et "mosjons/amatør"lag. Konkurransenivå har jeg verken helse eller tid til ... Men har utstyret, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat