Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 11:15   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hard trening og Ketose

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Dette skjønner jeg ikke...nå til mandag blir det 4 uker siden jeg har begynt med ketolysekuren. Jeg har vært i ketose hele tiden. Etter de første 3 dagene (hvor jeg slet med lysten på sukker og karbs) gikk det veldig bra. Magen var bedre og følte meg på topp. Men det har gått bare nedover siden. Jeg er slapp med ingen energi, og jeg verker veldig i kroppen. Er kvalm inni mellom også...er det noen som har opplevd dette også som kan gi meg en løft her så jeg klare å holde ut?? Dette er ikke noe måte å leve..

Tar du ketolyse- pillene?
Særlig magnsium er viktig for å ikke får muskelverk! Du kan med fordel gå på apoteket og kjøpe Magnesium 300mg og ta 2 stk hver kveld! Da bør verkingen bli borte!

Tvinger du i deg vann? For mye væske kan gi kvalme, det har jeg opplevd mye med pasienter og blir fort sånn selv!

Ellers er det viktig at du faktisk får i deg nok næring! Ketolyse er ingen slankekur i vanlig forstand der det er om å gjøre å spise så lite som mulig. Her er det viktig å få i seg nok næring til å opprettholde kroppens funksjoner og fettforbrenning!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat