Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 15:56   #20
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Kan fløte bli til sukker?

Stevia er vel kunstig? Eller? Alt dette var så klart for meg... til jeg begynte å lese hva de "vise menn" skriver. Da ble jeg bare forvirret. Ønsker bare å vite hva skal jeg bruke til kremfløtekosen, kakene etc.
Hva med mørk sjokolade med maltitol? Det bruker jeg også enkelte dager. Drikker veldig sjelden brus (takk og pris for det).



Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg tillater meg å svare på denne selv om jeg ikke er Photo Egenvekten på Splenda er så liten at det i praksis ikke har så mye å si, tror jeg. Men det er klart at dersom du bruker mengder blir det jo en annen sak. Sukrin er naturlig da, og sånn sett bedre å bruke. Men jeg har problemer med smaken på sukrin ... Å blande sukrin med splenda eller flytende natreen skal visst hjelpe på. Jeg har ikke fått testet det ut enda, for jeg har ikke laget noe som trenger mer enn en liten ts med søtning enda, og da bruker jeg liksågodt splenda.

Jeg syns sukrin og stevia er den beste komboen for god søtsmak. Og ja, hurra for kremfløte. Jeg har faktisk sendt mail til Tine om det Så kanskje de hørte på meg [/quote]

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat