Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-16, 18:21   #3
Trondheimer
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2016
Hvor: Trondheim
Innlegg: 10
Trondheimer er på en erverdig vei

Sv: Eurodiet Trondheim 2016

Nå er uke 2 av fase 1 ferdig, og jeg ble overrasket over resultatene. Ikke på en positiv måte. Bare -0,2kg ned fra forrige mandag, og midja er like mange cm som sist. Skjønner ikke hvorfor. Får bare stå på videre og håpe jeg får dobbel belønning neste uke.

Avtalte med veilederen min at jeg starter fase 2 i morgen. Dvs. ett måltid per dag der jeg kan bytte ut ED-produkt med 1 porsjon protein (renskåret kjøtt, egg, fisk osv). Det blir som et nytt liv

Har vært i fase 1 i 15 dager medregnet i dag. Planlegger å være i fase 2 i 36 dager, til og med 29.mars. Jeg har ikke trent noe som helst enda, men gikk en lang tur 20.februar.

Når det gjelder ED-produktene er det mange jeg ikke greier å få i meg. Så jeg spiser stort sett kremet kyllingsuppe, pannekaker, vaffelkjeks, pralinebar, proteinkjeks og vegetarisk cottage pie/fransk potetstuing. Gummibjørnene er også nammis, og verdt pengene. Anbefaler alle som starter på Eurodiet å kjøpe startpakken så man får smakt litt forskjellig og avklare hva man liker og ikke. Jeg sitter med en del produkter jeg ikke greier å få i meg, og derfor har det blitt veldig kostbart nå i starten. Rop ut om noen i Trondheim vil bytte produkter!

PS! Det er KJEMPEENKELT å bli medlem her i forumet. Hiv deg med!

Trondheimer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat