Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-14, 15:59   #24372
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Jeg skulle vært døden nær om jeg ikke hadde spist Sushi om det var lov :P Skjønner ham godt

Haha, ja, men det var liksom ikke noe som umiddelbart slo meg som det han kunne ha lyst på etter å ikke villet ha noe på en uke
Men, det er veldig interessant. jeg lar han stort sett spise det han vil uten å være hysterisk på hvilken dag det er o.l. Og han velger nesten alltid logisk, dvs ting som er bra for situasjonen og tida. (F.eks er jo feit fisk bra for immunforsvaret. Og han begynte plutselig å like kaviar veldig godt da det ble mørkere ute (d-vit?) og han er veldig lik meg ift innmat, fyser på det i perioder og kan ikke fordra det i andre. ) Og godteri o.l begrenser han fint selv. Det eneste jeg er strikt på er å bruke naturlig fett, h-melk, smør o.l.
Jeg tenker at han må være ekstremt godt regulert fra naturens side (antagelig ikke min fotjeneste ), og så lenge han får la instinktene styre så fungerer de. Blir spennende å se om de holder seg, eller om han endre seg etterhvert som han blir større.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF