Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 14:52   #98
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Og så er mange av de tingene du beskriver noe som jeg tenker på som symptomer, ikke at du er spesielt deprimert, men at denne sykdommen gjør folk deprimert på den måten: Vanskelig for å takle fler ting om gangen, mangler initiativ, liten kapasitet på korttids-hukommelsen, ikke komfortabel med nye folk og settinger, liten kapasitet, lett å bli overanstrengt, tåkehue, de høyeste hjerne-girene er liksom ikke tilgjengelige.
Selv de gangene man klarer å anstrenge seg, så er det vanskelig å glede seg over at man får til littegrann, for man blir så sliten...

Det gjelder mange! Og meg også, når jeg er mindre opplagt.

Og jeg føler meg personlig berørt, selv om vi tydeligvis har en av de få legene som vil gi levaksin uten å vente i ti år først, så tenker jeg stadig at vi begynte i feil ende og nå kan det være for sent å slutte...

Men dersom du kan bli frisk med kosthold og tilskudd, så finnes det håp for andre.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat