Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 14:37   #39
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lavkarbo usunt?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har aldri tenkt på det sånn, men det høres jo veldlig sannsynlig ut for oss genetiske nordboere iallfall. Nå kan det vel hende at et slikt syklisk spisemønster også kanskje leder opp til noe høst-fettlagring om man ikke er forsiktig? *tenker høyt*

Jeg vil jo tro at sesongvariasjoner finnes nesten overalt på kloden vår - selv i tropiske strøk. Tider på året hvor det er knapt med én type mat, og kanskje mye av en annen. Jeg tror kanskje man må ha et litt mer langsiktig perspektiv på fordeling av næringsstoffer (også mikro) enn fra dag til dag, siden kroppene våre er laget for å tilpasse seg varierende tilgang på mat. Men her er jeg ute på veldig tynn is, altså, skal ikke påstå at jeg har særlig dokumentasjon på dette. Tar jeg riv ruskende feil, må noen korrigere meg

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat