Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-05, 13:06   #54
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg trente som avtalt i går. Var skikkelig dårlig form og syntes alt var tungt og vondt. Ble svimmel og uvel etterpå. Men som damen på DVD'n avslutter med å si; at man vil ikke alltid være i like god form, alle dager er forskjellige...

Det er viktig å la kroppen hvile om du ikke er i form. Da skal man ikke trene. Har blitt sendt hjem fra treninga et par ganger jeg. Streng han fysioen min.
Er du i dårlig form og alt er vanskelig og vondt lar du være !! ( Må passe på deg selv vettu Marianne. Ikke vits i å trene om du blir sjuk !!

Jeg skal trene pilates i dag etter jobb. Ella fyller 1 år i dag og de har åpent hus. Men jeg MÅ altså få inn denne treningsøkta i dag siden mandagen røyk (pga. legebesøk og diverse).

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat