Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-05, 09:53   #60
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er viktig å la kroppen hvile om du ikke er i form. Da skal man ikke trene. Har blitt sendt hjem fra treninga et par ganger jeg. Streng han fysioen min.
Er du i dårlig form og alt er vanskelig og vondt lar du være !! ( Må passe på deg selv vettu Marianne. Ikke vits i å trene om du blir sjuk !!

Jeg skal trene pilates i dag etter jobb. Ella fyller 1 år i dag og de har åpent hus. Men jeg MÅ altså få inn denne treningsøkta i dag siden mandagen røyk (pga. legebesøk og diverse).



Ja, ja, ja...jeg gjør samme feilen igjen og igjen. Tror alltid at jeg er litt bedre nå, jeg klarer det i kveld, dette blir ikke så tungt..osv. Lærer aldri. Og så synes jeg det er småpinlig og ikke minst irriterende å ikke kunne gjøre alle øvelsene når jeg først er på trening da.

Takk for at du bryr deg!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat