Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 18:57   #8
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte, antistoffer og akupunktur

Jeg har gått, og går fremdeles , til akupunkturbehandling.
Har ingen illusjoner om å bli frisk siden jeg har antistoffer både mot bukspyttkjertel og skjoldbruskkjertel, men håpet er å lindre noen av problemene jeg sliter med.
Av en eller annen grunn får jeg overdosesymptomer når jeg øker levaksinen, men når jeg tilpasser levaksindosen slik at jeg slipper overdosesymptomene, så får jeg masse ekstra symptomer fordi stoffskiftet hele tiden er for lavt.
Han (har sendt navnet til deg)varierer hvor han setter nålene, noen ganger har jeg kjempe-effekt, andre ganger merker jeg ingen forskjell. Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å fortsette. Det er langt og dyrt og jeg slulle jo gjerne ønsket at jeg hadde iallefall litt effekt hver gang. Men foreløpig gir jeg det enda sjansen en stund til.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat