Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-13, 17:22   #11
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Frykt for å trene

sonim: Hei. det jeg tror du mente jeg sa i 2010, det var ikke at JEg snakket så mye om vekt, det var mer alle kommentarene jeg fikk rundt det på den tiden. Og jeg har forsåvidt levd på generell lavkarbo i omtrent tre år nå, men har strammet inn alle tøylene igjen, for å få resultater, siden vekten var begynt å gå andre veien.

Akkurat nå, så er det tallene på vekten som er motivasjonen min, jeg bruker såklart målenbånd også. men vil vente til jeg er blitt såpasse trygg på kostholdet mitt, før jeg lar den stå. Fordi at i løpet av disse årene, så har jeg fått visse uvaner, som jeg sier "det er jeg nesten lavkarbo", men så er det egentlig ikke det. Må komme inn i rytmen først.

Det jeg har lyst til, sånn etterhvert. Det er å begynne å trene på treningssenter, men det er mange faktorer som spiller in før jeg kan begynne. Jeg må få motivasjonen på topp, og jeg må være kommet igang før jeg begynner. Det er derfor jeg i første omgang, kommer til å starte opp med trenings videoene til Jillian Mickaels etter nyttår.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat