Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 23:44   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frykt for å trene

Jeg har tenkt presis som deg og slutta styrketrening. Det rare er at jeg synes det så ut som ikke bare musklene jeg hadde brukt samlet vann, men at det kom vann under huden også. Det var det som var fælt. Jeg begynte med yoga mange ganger i uka istedet. Da gikk jeg ned mer og fikk ikke vannansamling som ved styrketrening. Du kan gå turer og gjøre yoga og når du har blitt tynnere tør du kanskje å trene vanlig styrke. Men alle MÅ ikke trene vekter. Du kan belaste musklene noe mindre, men bruke de i lengre tid istedet. Jeg anbefaler deg å utsette vekt-trening til du har gått ned ved å kutte ut sukker og har gått av deg litt fett på gåturer noen uker. Når du kutter ut sukker blir resultatet uansett hva du gjør bra.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat