Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-04, 10:40   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ryli

Sitter her med tekoppen min, jeg. Sluttet med kaffen da jeg begynte på lavkarbo, og nå har jeg jo fått en haug med grunner til å ikke begynne igjen. Men sliter fortsatt med å kvitte meg med Pepsi Max, så da er jeg vel like langt siden det er koffeinen som er problemet?

Eh..skulle gjerne trøstet deg litt, Ryli - men jeg vet ikke helt om jeg vil gå ut og anbefale Pepsi Max heller asså. Det har jo noe med mengden man drikker også, da - er det 4 liter om dagen, så kanskje du bør drikke litt mindre. Kanskje hvis du lover deg selv at for hvert glass Pepsi Max drikker du også et glass vann? Eller at du halverer mengden du pleier å drikke? Eller at du kutter helt ut siden du allikevel har vært så flink til å kutte ut karbo? Eller at du drikker litt i uka, og så mye du vil lørdag og søndag? Eller ikkeno' i uka og kjøper en 1,5 liter til helga? Ja, ikke veit jeg, Ryli - men du burde (æsj - ekkelt ord) kanskje ikke drikke det hele dagen - akkurat som man ikke burde (æsj igjen) drikke kaffe hele dagen...

Ha en utørst dag!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat